URLETUL TĂCERII
E intuneric,e noapte,e frig...e iarnă.
Stau singură în cameră si chiar nu-mi displace.
Se mai aude pe ici,pe`colo cate o maşina pe stradă...
în rest...e linişte.
O linişte asurzitoare ce mă înnebuneşte.
Singurul sunet ce se mai aude...de fapt,nu se aude...
E doar vocea mea pe care o aud atunci când îmi vorbesc singură.
E vocea care mereu mă-ndrumă şi mă mustră.
Mă laudă şi mă ridică-n slăvi atunci când o merit.
În jurul meu,tăcerea e regina.
Îşi face cât mai mult loc în camera mea...acaparează fiecare sunet şi îl transformă într-un monstru...
Pune stăpânire şi pe mine şi mă lasă fără grai...
Doar ochii mei mai poartă încă un mesaj pe care trebuie să îl descifrezi.
Ce zici?
Vei reuşi?

Vorba zilei:"E greu să taci.Dar e şi mai greu să taci când trebuie."




0 Responses to "Linişte! Am zis! E iarnă..."

Trimiteți un comentariu

  • About Me

    Fotografia mea
    Manu`
    Sunt o fire ca oricare alta ...uneori ma cufund in melancolie,alteori radiez de fericire...Viata ma ajuta sa ma descopar pe mine insami,sa ma cunosc inainte de a o face altii...
    Vizualizați profilul meu complet

    Persoane interesate